چطور میتوانم به شما کمک کنم؟
پروازها
من ساکن جزایر قناری، جزایر بالئارس، سئوتا یا ملیله هستم. چه وقت باید برای تخفیف اقامت درخواست کنم؟
من استحقاق تخفیف خانواده بزرگ را دارم چه وقت باید برای تخفیف خانواده بزرگ درخواست کنم؟
چگونه می توانم یک پرواز را برای یک خردسال بدون همراه تأیید کنم؟
من به یک سرویس ویژه نیاز دارم چگونه می توانم آن را درخواست کنم؟
خرید بیش از حد و یا فروش بیش از حد
آیا می توانم یک پرواز را در همان روز به عنوان خروج خرید کنم؟
چگونه می توانم وضعیت پروازم را بررسی کنم؟
اگر تغییری در پرواز من رخ دهد، چگونه می توانم مطلع شوم؟
آیا امکان تغییر نام در یک بلیط وجود دارد؟
من یک بلیط رفت و برگشت خریدم آیا می توانم فقط از پرواز پرگشت استفاده کنم؟
آیا میتوانم بصورت آنلاین چک این کنم؟
خرید بیش از حد و یا فروش بیش از حد
در صورت خرید بیش از حد و یا فروش بیش از حد، مسئولیت انحصاری شرکت هواپیمایی مورد بحث است. در هیچ موردی، نماینده مسافرتی که به عنوان عامل فروش بلیط شناخته می شود مسئولیتی نخواهد داشت. شرکت هواپیمایی باید به طور مستقیم راه حلی برای مسافر پیدا کند.