چطور میتوانم به شما کمک کنم؟
پروازها
من ساکن جزایر قناری، جزایر بالئارس، سئوتا یا ملیله هستم. چه وقت باید برای تخفیف اقامت درخواست کنم؟
من استحقاق تخفیف خانواده بزرگ را دارم چه وقت باید برای تخفیف خانواده بزرگ درخواست کنم؟
چگونه می توانم یک پرواز را برای یک خردسال بدون همراه تأیید کنم؟
من به یک سرویس ویژه نیاز دارم چگونه می توانم آن را درخواست کنم؟
خرید بیش از حد و یا فروش بیش از حد
آیا می توانم یک پرواز را در همان روز به عنوان خروج خرید کنم؟
چگونه می توانم وضعیت پروازم را بررسی کنم؟
اگر تغییری در پرواز من رخ دهد، چگونه می توانم مطلع شوم؟
آیا امکان تغییر نام در یک بلیط وجود دارد؟
من یک بلیط رفت و برگشت خریدم آیا می توانم فقط از پرواز پرگشت استفاده کنم؟
آیا میتوانم بصورت آنلاین چک این کنم؟
من استحقاق تخفیف خانواده بزرگ را دارم چه وقت باید برای تخفیف خانواده بزرگ درخواست کنم؟
همه مشتریانی که مایل به رزرو پرواز و از تخفیف خانواده بزرگ بهره مند می شوند، باید از طریق وب سایت ما رزرو کنند و تمام اطلاعاتی را که مورد درخواست شما قرار می گیرند، وارد کنید. همه نرخ ها شامل تخفیف خانواده بزرگ نمی شوند؛ همچنین به دلایل: "فاصله بین نقطه شروع و مقصد و یا این که شرکت هواپیمایی نشان می دهد که برخی از نرخ های آن ها اجازه این تخفیف ها را نمیدهد"; تخفیف خانواده بزگ ممکن نیست. شرکت هواپیمایی حق دریافت جریمه در صورت عدم مطابقت اطلاعات با شرایط لازم برای بهره مند شدن از تخفیف خانواده بزرگ را دارد همچنین میتواند مانع سوار شدن مسافران به هواپیما شود و یا هزینه های پرداخت شده توسط مسافر را به دلیل نقض قرارداد باز پرداخت نکند . اگر شما در هنگام رزرو برای تخفیف درخواست نکنید، تخفیف خانواده بزرگ در هیچ زمان دیگری ممکن نیست.