چطور میتوانم به شما کمک کنم؟
پروازها
من ساکن جزایر قناری، جزایر بالئارس، سئوتا یا ملیله هستم. چه وقت باید برای تخفیف اقامت درخواست کنم؟
من استحقاق تخفیف خانواده بزرگ را دارم چه وقت باید برای تخفیف خانواده بزرگ درخواست کنم؟
چگونه می توانم یک پرواز را برای یک خردسال بدون همراه تأیید کنم؟
من به یک سرویس ویژه نیاز دارم چگونه می توانم آن را درخواست کنم؟
خرید بیش از حد و یا فروش بیش از حد
آیا می توانم یک پرواز را در همان روز به عنوان خروج خرید کنم؟
چگونه می توانم وضعیت پروازم را بررسی کنم؟
اگر تغییری در پرواز من رخ دهد، چگونه می توانم مطلع شوم؟
آیا امکان تغییر نام در یک بلیط وجود دارد؟
من یک بلیط رفت و برگشت خریدم آیا می توانم فقط از پرواز پرگشت استفاده کنم؟
آیا میتوانم بصورت آنلاین چک این کنم؟
من به یک سرویس ویژه نیاز دارم چگونه می توانم آن را درخواست کنم؟
اگر رزرو خود را از طریق وب سایت ما انجام می دهید، از کادر نظر استفاده کنید تا به ما اطلاع دهید که چه خدماتی را می خواهید و همیشه با مرکز خدمات مشتریان ما از طریق تلفن یا با ارسال ایمیل به نماینده اختصاص داده شده به پرونده شما در ارتباط باشید که خدمات مورد نظر توسط شرکت هواپیمایی تایید شده باشد. اگر رزرو توسط تلفن انجام شده باشد، نماینده خود را در مورد خدمات مورد نیاز خود مطلع کنید. تأیید سرویس مورد نظر به طور کامل به شرکت هواپیمایی بستگی دارد.