چطور میتوانم به شما کمک کنم؟
پروازها
من ساکن جزایر قناری، جزایر بالئارس، سئوتا یا ملیله هستم. چه وقت باید برای تخفیف اقامت درخواست کنم؟
من استحقاق تخفیف خانواده بزرگ را دارم چه وقت باید برای تخفیف خانواده بزرگ درخواست کنم؟
چگونه می توانم یک پرواز را برای یک خردسال بدون همراه تأیید کنم؟
من به یک سرویس ویژه نیاز دارم چگونه می توانم آن را درخواست کنم؟
خرید بیش از حد و یا فروش بیش از حد
آیا می توانم یک پرواز را در همان روز به عنوان خروج خرید کنم؟
چگونه می توانم وضعیت پروازم را بررسی کنم؟
اگر تغییری در پرواز من رخ دهد، چگونه می توانم مطلع شوم؟
آیا امکان تغییر نام در یک بلیط وجود دارد؟
من یک بلیط رفت و برگشت خریدم آیا می توانم فقط از پرواز پرگشت استفاده کنم؟
آیا میتوانم بصورت آنلاین چک این کنم؟
اگر تغییری در پرواز من رخ دهد، چگونه می توانم مطلع شوم؟
اگر از هرگونه تغییر در برنامه پرواز خود اطلاع داشته باشید، مهم است که در اسرع وقت توافق خود را درباره تغییر به ما اعلام فرمایید، بنابراین می توانیم در صورت امکان به شما اطلاعات به روز شده بلیطتان را ارسال کنیم، یا ، اگر تغییر را قبول نکنید، ما می توانیم روش لازم برای پیگیری را با خطوط هوایی شروع کنیم.
اگر از هرگونه تغییر در برنامه پرواز خود اطلاع داشته باشید، مهم است که در اسرع وقت توافق خود را درباره تغییر به ما اعلام فرمایید، بنابراین می توانیم در صورت امکان به شما اطلاعات به روز شده بلیطتان را ارسال کنیم، یا ، اگر تغییر را قبول نکنید، ما می توانیم روش لازم برای پیگیری را با خطوط هوایی شروع کنیم.