هتل Grand Central
محل اقامت کجاست؟
اتاق خود را انتخاب کنید
شرایط و خدمات
عمومی
- 15:00 :ساعت شروع پذیرش
- 11:00 ساعت پایان خروج
- سیستم گرمایشی
- آسانسور
- اتاقهای غیرسیگاریها
- All Spaces Non-Smoking (public and private)
- حیوانات خانگی مجاز نیست
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- انبار چمدان
- ورود به/خروج از هتل اکسپرس
- Private check-in/check-out
مناطق متداول
- تلویزیون
خدمات خانه داری
- Daily Housekeeping
- رختشویی
فروشگاهها
- فروشگاهها
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
هتل سانترال در موقعيتي مناسب قرار دارد اما در باب ارزش پول مقرون به صرفه نيست. اين يک گزينه ساده و مقرون به صرفه است با وجود مناطق مشترک و حمام هاي کمي قديمي. اتاق هاي بزرگي دارد و حمام ها بسنده کننده هستند با اين وجود هتل بوي مرطوب مشخصي دارد. افرادي با مشکلات تنفسي باید در مورد اقامت در این هتل محتاط باشند. هتل امکاناتی مانند سشوار و مينی بار را ندارد، اما خدمات اساسي مانند تلويزيون و امکانات نساجين قرار می دهد. خدمات راضی کننده است، اگرچه لازم است لوازم بهداشتی درخواستی به طور متداول تعويض شوند. نکته قابل توجه اين است که صبحانه بهترين است و موقعيت هتل بي بازنشسته است. با وجود کمبود ها، هتل قيمت پايينی را ارائه می دهد ، که آن را گزينه قابل قبولی برای مسافرین با بودجه محدود می کند.
نظرات
- 4.2نظر در مورد grand central hotelALIMOHAMMAD - ۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۷
ازنظر مكاني هتل در موقعيت بسيار مطلوبي قرارداشت چون چسبيده به خيابان اصلي ماركتها كه همان lijnabbanهست بود وهم به تراموا ومترو بسيار نزديك .اين هتل درست روبروي هتل هيلتون قرار داره واي خود هتل بسيار قديمي ميباشد البته سرويسهاي توالت دستشويي ان باز سازي شده ومشكلي ندارد در اتاقها برخلاف دو كشور ديگه اي كه در اين سفر رفتيم سرويس چايي وكتري فراهم بودكه به نظر من خيلي مهمه .از نظر صبحانه هم ما راضي بوديم ودر مجموع با توجه به قيمت هتل وبه خصوص موقعيت مكاني ان راضي بوديم البته سطح توقعتون از اين هتل نبايد خيلي بالا باشه .
نظرات بیانگر نظرات شخصی مشتریان واقعی Destinia است که پرسشنامه ارسال شده توسط Destinia را پس از اقامت در اقامتگاه تکمیل کرده اند یا از طریق بخش مربوطه در وب سایت پرسشنامه را تکمیل کرده اند. این نظرات لزوماً بیانگر نظر Destinia نیست. نظراتی که حاوی اطلاعات واقعی نادرست، توهین آمیز یا نظرات تحقیرآمیز یا حاوی اطلاعات شخصی مشتریان هستند، پست نمیشوند. رتبه بندی با میانگین نمرات به دست آمده از پرسشنامههای تکمیل شده محاسبه میشود.