استراحتگاه Sunscape Coco Punta Cana - All Inclusive
محل اقامت کجاست؟
خصوصیات
شرایط و خدمات
عمومی
- 15:00 :ساعت شروع پذیرش
- 12:00 ساعت پایان خروج
- وای-فای
- اینترنت
- پارکینگ
- Accessible Parking
- تهویه
- ساحل
- آسانسور
- دسترسی افراد با محدودیتهای حرکتی
- اتاقهای غیرسیگاریها
- منطقه سیگار کشیدن
- حیوانات خانگی مجاز نیست
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- انبار چمدان
- گاوصندوق
- تبدیل پول
- Cash dispenser
- اطلاعات توریستی
- Private check-in/check-out
فعالیت ها
- دسترسی به ساحل
- ورزشهای آبی
- تنیس
- اجاره تچهزات ورزشی
- Ping pong
- گلف
- بیلیارد
اوقات فراغت و خانواده
- Kids' club
- امکانات تفریحی برای کودکان
- اتاق بازی
- Entertainment Staff
- مهد کودک
- Disco
- Evening entertainment
- Casino
غذا و نوشیدنی
- رستوران
- بار
- Snack bar
- منوی کودکان
- سرویس ویژه اتاق
حمل و نقل
- محل شارژ خودروهای الکتریکی
مناطق متداول
- تراس
امکانات تجاری
- مرکز تجاری
- اتاق جلسه
خدمات خانه داری
- رختشویی
بهداشت و سلامتی
- استخر
- استخرشنای روباز
- Kids' Pool
- Pool Bar
- Private Beach Area
- اسپا
- سونا
- ماساژ
- Beauty Services
- آرایشگر
- باشگاه
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
رزروی استراحتگاه ب لایو پونتا کانا نقدهای مختلفی از مشتریان دریافت کرده است. برخی از جنبه های مثبت شامل استخر های زیبا و فضای ساکت تر در بخش بزرگسالان تنها، غذا خوشمزه، ساحل زیبا و کارکنان دوستانه است. مراسم عروسی به خوبی سازماندهی شده بود و با تنظیم زیبای ساحل، میله های خوشمزه و کیک عروسی زیبا همراه بود. با این حال، چندین جنبه منفی مرتبط با فرایند برنامه ریزی عروسی وجود داشت، از جمله مشکلات در دستیابی به اطلاعات و قیمت گذاری، کمبود هماهنگی اتاق برای مهمانان عروسی و عدم دریافت ارتقاء یا تخفیفات تعهد شده از اتاق. خدمات سپا مطابق آگهی نبودند و خدمات کنسیرژ برای رزرو رستوران قابل اطمینان نبودند. علاوه بر این، نارضایتی ها در مورد موقعیت گازیبو، انتخاب گل و سرویس غذا در طی مراسمات عروسی وجود داشت. به طور کلی، استراحتگاه انتظارات برای جشن عروسی را برآورده نکرد و برخی از مهمانان را نا امید کرد. یک نقده کننده تجربه بسیار منفی به همراه استراحتگاه داشت و به مواردی مانند شرایط اتاق بد، کارکنان بی کمک، کیفیت غذا به سطح پایین و تلاش برای فروش عضویت تعطیلات به جای مدیریت نگرانی ها اشاره کرد. او به یک استراحتگاه دیگر منتقل شد به دلیل شرایط تحمل ناپذیر در بلیو پونتا کانا. نقده دیگری نارضایتی خود را از یک شرکت جداگانه به نام الایو پرایم کلاب بیان کرد برای رفتار تقلب آمیز در داخل هتل این استراحتگاه راانتقاد کرد و هتل را برای اجازه دادن به چنین رفتاری سرزنش کرد. نقدهای نهایی شامل نقص های مختلفی از جمله امکانات شکسته شده، گزینه های تکراری غذا، صندلی های خراب شده ساحل، سرگرمی کمکینه و کیفیت تعدیل شده نوشیدنی بود. حس کلی از نقدها نارضایتی از امکانات اقامتگاه، برنامه ریزی عروسی، خدمات مشتری و ارزش مقابل پول را نشان می دهد.