هتل Byzance

Boulevard De La Corniche, 8000 Nabeul, تونس - Nabeul. دیدن نقشه
3,0/5
بر اساس دیدگاه‌ها 245 TripAdvisor
رزرو

محل اقامت کجاست؟

Boulevard De La Corniche, 8000 Nabeul, تونس - Nabeul.

خصوصیات

  • استخر
  • اسپا
  • خانواده

اتاق خود را انتخاب کنید

نمایش 7 نتیجه
اتاق استاندارد
  • 3 مهمان
  • 22 ㎡
  • چشم انداز دریا
  • بالکن
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام مناسب با تمام اعضای خانواده, حمام, حمام یا دوش
اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا
  • 2 مهمان
  • 15 ㎡
  • چشم انداز دریا
  • بالکن
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام مناسب با تمام اعضای خانواده, حمام, حمام یا دوش
اتاق استاندارد یک نفره
  • 1 مهمان
  • 22 ㎡
  • بالکن
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام مناسب با تمام اعضای خانواده, حمام, حمام یا دوش
  • تلویزیون, کانال های ماهواره ای
سوییت
  • 3 مهمان
  • 48 ㎡
  • چشم انداز دریا
  • بالکن
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام مناسب با تمام اعضای خانواده, حمام, حمام یا دوش
اتاق استاندارد سه نفره
  • 3 مهمان
  • 22 ㎡
  • بالکن
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام مناسب با تمام اعضای خانواده, حمام, حمام یا دوش
  • تلویزیون, کانال های ماهواره ای
اتاق استاندارد چهار تخته
  • 4 مهمان
  • 35 ㎡
  • بالکن
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام مناسب با تمام اعضای خانواده, حمام, حمام یا دوش
  • تلویزیون, کانال های ماهواره ای
اتاق استاندارد یک نفره با چشم‌انداز دریا
  • 1 مهمان
  • 15 ㎡
  • چشم انداز دریا
  • بالکن
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام مناسب با تمام اعضای خانواده, حمام, حمام یا دوش

شرایط و خدمات

  • عمومی

  • 14:00 :ساعت شروع پذیرش
  • 12:00 ساعت پایان خروج
  • وای-فای
  • پارکینگ
  • آسانسور
  • حیوانات خانگی مجاز نیست
  • خدمات پذیرش

  • 24-Hour Front Desk
  • انبار چمدان
  • غذا و نوشیدنی

  • رستوران
  • بار
  • On-site coffee house
  • بهداشت و سلامتی

  • Kids' Pool
  • اسپا
  • Turkish/Steam Bath
  • سونا

نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟

مسکن نظرات مختلط را دریافت کرد. برخی مهمانان از هتل به دلیل دیدن زیبای دریا و غروب آفتاب ، همراه با خدمات عالی حتی در زمان های چالش برانگیز تعریف کردند. دیگران تجربه بسیار منفی داشتند و هتل را کثیف و پرخاشگرانه می‌نامیدند که شامل تشویش‌کننده بودن، تجهیزات شکسته و شوم و پیازی زمین بود. با این حال ، آنها توجه خوب کارکنان را می‌پذیرفتند. همچنین نقدهایی از تلاش پرسنل هتل برای رضایت مهمانان بود که هزینه کمتر یک هتل 3 ستاره نسبت به 5 ستاره را تأکید کردند. یک نقد درباره ارتقاء سوئیت اشاره کرد اما از مسائل بهداشتی و تسهیمات غیر فعال شکایت کرد. مهمان دیگری تلاش کارکنان سخت کوش را قدردانی کرد و در کل تعطیلاتی خوش‌گذرانی داشت. متأسفانه یک نقاش اظهار نارضایتی شدید از جنبه‌های مختلف هتل اعم از سرویس ضعیف ، کارکنان بی‌ادب و کیفیت پکیج همه‌کاره نمود.