هتل Font D'Argent Canillo

Avenida Sant Joan de Caselles, s/n, AD 100 Canillo, آندورا - Canillo. دیدن نقشه
4,0/5
بسیار خوب بر اساس دیدگاه‌ها 269 TripAdvisor
رزرو

محل اقامت کجاست؟

Avenida Sant Joan de Caselles, s/n, AD 100 Canillo, آندورا - Canillo.

خصوصیات

  • اسپا
  • Ski-to-door access
  • بیزینس

اتاق خود را انتخاب کنید

نمایش 8 نتیجه
اتاق استاندارد
  • 2 مهمان
  • 18 ㎡
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز شهر, چشم انداز
  • حمام, توالت, حمام, حمام یا دوش
  • مینی بار
  • دوش
اتاق استاندارد سه نفره
  • 3 مهمان
  • 18 ㎡
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز شهر, چشم انداز
  • حمام, توالت, حمام, حمام یا دوش
  • مینی بار
  • دوش
اتاق خانوادگی
  • 4 مهمان
  • 35 ㎡
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز شهر, چشم انداز
  • حمام, توالت, حمام, حمام یا دوش
  • مینی بار
  • دوش
اتاق پرمیوم
  • 2 مهمان
  • 35 ㎡
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز شهر, چشم انداز
  • حمام, توالت, حمام, حمام یا دوش
  • مینی بار
  • دوش
اتاق سوپریور
اتاق استاندارد یک نفره
سوییت جونیور
سوییت
  • 8 مهمان

شرایط و خدمات

  • عمومی

  • 15:00 :ساعت شروع پذیرش
  • 12:00 ساعت پایان خروج
  • وای-فای
  • حیوانات خانگی مجاز نیست
  • خدمات پذیرش

  • 24-Hour Front Desk
  • انبار چمدان
  • فعالیت ها

  • Ski-to-door access
  • غذا و نوشیدنی

  • رستوران
  • بار
  • On-site coffee house
  • امکانات تجاری

  • مرکز تجاری
  • خدمات خانه داری

  • رختشویی
  • بهداشت و سلامتی

  • اسپا
  • Turkish/Steam Bath
  • سونا

نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟

از مشتریان بازخورد مختلفی درباره مکان اقامت دریافت شده است. برخی از نقادان نیکویی خدمات هتل را تحسین کرده اند و اشاره کرده اند که ارزش عالی را برای پول داده می شود. آنها به شدت آن را به دیگران توصیه می کنند. پرسنل، به ویژه خدمات رستوران به خاطر عالی بودن و ارائه تجربه شخصی و استثنایی، تحسین ویژه ای را به دست آورده اند. واقعیت موقعیت هتل به خاطر راحتی آن نیز تحسین شد. با این حال، نقد های منفی برخی جنبه های ناامید کننده را برجسته ساختند. یک مشتری ناراضیتی خود را به خاطر عدم تنوع در گزینه های غذایی بیان کرده است ، در حالی که دیگری نارضایتی خود را به خاطر کیفیت غذاها و تغییر در منو بیان کرده است. علاوه بر این، برخی از مشتریان مشکلاتی را در خدمات پارکینگ نام برده اند و از رفتار تفاوت گذاری با میهمانان دیگر نارضایت بوده اند. در کل، موقعیت هتل ، خدمات و ارزش پول آن تحسین شده است ، اما باید بهبود در تنوع غذا و رفتار با مشتریان در نظر گرفته شود.