هتل Pinhal Do Sol
Sitio do Semino, s/n, 8125-303 Quarteira, پرتغال - Quarteira.
دیدن نقشه
این 15 تصویر را ببینید.

محل اقامت کجاست؟
Sitio do Semino, s/n, 8125-303 Quarteira, پرتغال - Quarteira.
مناطق اطراف این محل اقامت را در Street View بررسی کنید.
خصوصیات
متاسفیم! اشکالی پیش آمده است، توصیه میشود بعداً دوباره مراجعه کنید.
در حال جستجو برای بهترین پیشنهادات ...
نمایش 5 نتیجه
شرایط و خدمات
عمومی
- 14:00 :ساعت شروع پذیرش
- 12:00 ساعت پایان خروج
- وای-فای
- اینترنت
- پارکینگ
- Accessible Parking
- تهویه
- سیستم گرمایشی
- ساحل
- آسانسور
- دسترسی افراد با محدودیتهای حرکتی
- اتاقهای غیرسیگاریها
- All Spaces Non-Smoking (public and private)
- منطقه سیگار کشیدن
- حیوانات خانگی مجاز نیست
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- انبار چمدان
- گاوصندوق
- تبدیل پول
- Cash dispenser
- Ticket Service
- مطبوعات
فعالیت ها
- ورزشهای آبی
- تنیس
- اجاره تچهزات ورزشی
- گلف
- بیلیارد
- ورزشهای کوهستانی
- مسیرهای دوچرخه سواری
اوقات فراغت و خانواده
- مهد کودک
- Children television networks
- Evening entertainment
- Karaoke
- Board Games/Puzzles
غذا و نوشیدنی
- رستوران
- بار
- Snack bar
- Bottle of water
- Fruit
- تنقلات
حمل و نقل
- مایل به خرید خدمات انتقال هستم
- اجاره اتومبیل
مناطق متداول
- تراس
- اتاق بازی
- Library
امکانات تجاری
- مرکز تجاری
خدمات خانه داری
- Daily Housekeeping
- رختشویی
- Shoeshine
فروشگاهها
- فروشگاهها
بهداشت و سلامتی
- استخر
- استخرشنای روباز
- چترهای آفتابی
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
اقامت مهمانان نظرات مختلفی را دریافت کرد. هرچند بعضی از آنها صبحانه و کارکنان مهربان را تحسین کردند، اما بعضی دیگر از اتاق های قدیمی و کثیفی ضعیف ناراضی بودند. بعضی ها مشکلاتی مانند حمام های شکسته و کمبود پریزهای برق را ذکر کردند. تعدادی میهمان مکان آرامی را تجربه کرده و استخر را دوست داشتند. با این حال، شکایت هایی درباره تاخیر در تسویه حساب و کارکنان بی عرفان آورده شد. برخی بررسی کنندگان به کیفیت متوسط غذا، محدودیت در گزینه های منو و انتخاب های فقیر صبحانه اشاره کردند. از نظر مثبت، مهمانان ارزشمند صبحانه کامل و همچنین آرامش محیط را تحسین کردند. کلیاً، اسکان به نظر می رسد ویژگی های مثبت و منفی داشته باشد و احتمالاً با توجه به تمیزی و خدمات مشتری برای بهبود در دسترس باشد.