چطور میتوانم به شما کمک کنم؟
اطلاعات کلی
من یک کوپن تخفیف دارم، چطور میتوانم از آن استفاده کنم؟
من وشر استرداد وجه دارم، چطور آن را نقد کنم؟
علاوه بر وشر استرداد وجه، من میخواهم از کوپن تخفیف %5 خود استفاده کنم، چطور میتوانم از آن استفاده کنم؟
من چطور میتوانم از چند کوپن در رزرواسیون بعدی خود استفاده کنم؟
کجا میتوانم وشر استرداد وجه خود را بیابم؟
کدام روش های پرداخت برای دستینیا قابل قبول است؟
How can I finance my purchase?
پرداخت در دستینیا با استفاده از کارت اعتباری ایمن است؟
کد CVV2 چیست؟
پرداخت قسطی چیست؟
آیا من می توانم برای پرداخت رزرو هتل از روش انتقال بانکی استفاده کنم؟
چگونه مبلغ رزرو را پرداخت کنم؟
If I have to cancel my reservation, how will you refund my money?
How can I finance my purchase?
هر آنچه که می خواهید را جستو جو و انتخاب کنید
جزییات رزرواسیون را وارد کنید
رزرواسیون شما تأیید شد
اگر در زمان تأیید خرید خطا دریافت کردم چه کاری باید انجام بدهم؟
اگر در زمان رزرواسیون خطا دریافت کردم یا تمام اطلاعات را وارد نکردم ، رزرواسیون بدون در نظر گرفتن خطلای سیستم تأیید می شود؟
اگر بخواهم برای شخص دیگری هتل رزرو کنم باید این کار را با نام خودم انجام دهم یا نام مسافر؟
هنگام سفر با کودکان باید ان ها را در رزرواسیون قرار دهیم یا سفر برای کودکان رایگان است؟
در صورت دریافت نکردن ایمیل تآییدیه خرید چه کاری باید انجام بدهم؟
رزرواسیون شما تأیید شد
تأییدیه رزرو شما روی صفحه، نمایش داده می شود که شامل شماره ارجاع ،جزییات رزرو تأیید شده و اطلاعات تماس اپراتور شخصی شما که به سوالات شما پس از پرداخت و رزرو پاسخ خواهد داد می باشد. ما به صورت خودکار یک کپی از همین تأییدیه رزرواسیون به آدرس ایمیل ارائه شده از سمت شما ارسال می کنیم.
همچنین این اطلاعات در بخش حساب من در صفحه اصلی دستینیا قابل مشاهده می باشد ، آنجا می توانید با استفاده از آدرس ایمیل و کلمه عبور ارائه شده زمان ساخت حساب کابری به صفحه خود دسترسی پیدا کنید.