هتل Paradis

15, Avenue du Paradis, 65100 Lourdes, فرانسه - Lourdes. دیدن نقشه
4,0/5
بسیار خوب بر اساس دیدگاه‌ها 981 TripAdvisor
رزرو

محل اقامت کجاست؟

15, Avenue du Paradis, 65100 Lourdes, فرانسه - Lourdes.

اتاق خود را انتخاب کنید

نمایش 8 نتیجه
اتاق سوپریور
  • 2 مهمان
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز رودخانه, چشم انداز شهر, چشم انداز
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام یا دوش
  • دوش
اتاق استاندارد
  • 2 مهمان
  • 20 ㎡
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز رودخانه, چشم انداز شهر
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام یا دوش
  • دوش
اتاق استاندارد یک نفره
  • چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز رودخانه, چشم انداز شهر
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام یا دوش
  • دوش
اتاق استاندارد سه نفره
  • 3 مهمان
  • 25 ㎡
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز رودخانه, چشم انداز شهر
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام یا دوش
  • دوش
اتاق خانوادگی
  • 4 مهمان
  • 25 ㎡
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز رودخانه, چشم انداز شهر
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام یا دوش
  • دوش
اتاق استاندارد چهار تخته
  • 4 مهمان
  • 30 ㎡
اتاق سوپریور با چشم‌انداز شهر
  • 2 مهمان
  • 26 ㎡
اتاق کلاسیک چهارنفره
  • 4 مهمان
  • چشم انداز کوهستانی, چشم انداز به جاذبه های دیدنی / گردشگری, چشم انداز رودخانه, چشم انداز شهر
  • تهویه هوا
  • حمام, توالت, حمام یا دوش
  • دوش

شرایط و خدمات

  • عمومی

  • 16:00 :ساعت شروع پذیرش
  • 11:00 ساعت پایان خروج
  • وای-فای
  • آسانسور
  • حیوانات خانگی مجاز نیست
  • خدمات پذیرش

  • 24-Hour Front Desk
  • انبار چمدان
  • غذا و نوشیدنی

  • بار
  • امکانات تجاری

  • مرکز تجاری

نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟

اقامتگاه نظرات مختلطی از مهمانان دریافت کرد. برخی از آنها موقعیت مرکزی، تمیزی و کارکنان مفید دریافت پذیرش را ستوده اند. دیگران نکات مثبتی مانند امنیت محیط، گزینه های نزدیک غذا و کارکنان چند زبانه مفید را ذکر کرده اند. با این حال، برخی از مهمانان از تجارب خود ناراضی بودند. آنها نگرانی هایی در مورد تسهیلات حمام ناکافی برای سالمندان، غذای بد و کارکنان خدمات غذا خوری و خدمات نظافت کمبودرا عبور کردند. برخی نیز مشکلاتی مانند خدمتکاران بد اخلاق، غذاهای اصلی سرد و خدمات بار ضعیف را ذکر کردند. بازخورد های منفی شامل کمبود نظافت اتاق، مبلمان شکسته و وجود حشرات بالفاصله پس از ورود بود. مسائلی مربوط به خروجی و صدا از تهویه نیز گزارش شد. از جانب مثبت، مهمانان متقدمانه کمک کننده کارکنان، اتاق های فضایی و تمیز و موقعیت مناسب نزدیک به مرکز شهر و مقدس را ارزیابی کردند.