هتل La Perouse
محل اقامت کجاست؟
خصوصیات
اتاق خود را انتخاب کنید
شرایط و خدمات
عمومی
- 15:00 :ساعت شروع پذیرش
- 12:00 ساعت پایان خروج
- وای-فای
- اینترنت
- پارکینگ
- Accessible Parking
- تهویه
- سیستم گرمایشی
- ساحل
- آسانسور
- اتاقهای غیرسیگاریها
- All Spaces Non-Smoking (public and private)
- اتاقهای ضد صدا
- حیوانات خانگی مجاز نیست
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- انبار چمدان
- گاوصندوق
- تبدیل پول
- Ticket Service
- Valet parking
- مطبوعات
فعالیت ها
- دسترسی به ساحل
اوقات فراغت و خانواده
- مهد کودک
- Children television networks
غذا و نوشیدنی
- رستوران
- بار
- Snack bar
- On-site coffee house
- منوی کودکان
- منوی مخصوص رژیم غذایی ویژه بنا به درخواست موجود است
- سرویس ویژه اتاق
- صبحانه انتخابی در اتاق
- Bottle of water
- Fruit
- تنقلات
حمل و نقل
- مایل به خرید خدمات انتقال هستم
- اجاره اتومبیل
مناطق متداول
- تراس
امکانات تجاری
- مرکز تجاری
- اتاق جلسه
خدمات خانه داری
- Daily Housekeeping
- Suit Press
- رختشویی
- Shoeshine
بهداشت و سلامتی
- استخر
- استخرشنای روباز
- Heated swimming pool
- عناصر ایمنی برای کودکان
- حوله مخصوص ساحل یا استخر
- صندلیهای حمام آفتاب
- چترهای آفتابی
- سولاریوم
- اسپا
- Turkish/Steam Bath
- سونا
- باشگاه
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
لا پروز یک هتل است که با دیدی فوق العاده بر نیس و دریای مدیترانه، مکانی آرامش و آرامش را فراهم می کند. کارکنان با دوستانه، مهمان نواز و همیشه آماده کمک هستند. رستوران غذاهای عالی ارائه می دهد، اگرچه برخی مهمانان پیشنهاد دارند که منوی ناهار متفاوتی داشته باشند. سالن آفتابگیر بهره بیشتری از تخت های آفتابگیر و چتر بردارد. بازسازی اخیر خوب بود، اما چندین عکس دیگر در اتاق ها و پله ها خوب می شد. موقعیت هتل فوق العاده است، در وسط شهر و در فاصله پیاده روی تا جاذبه های زیادی قرار دارد. اتاق ها راحت و تمیز است. به طور کلی، میهمانان تجربه فوق العاده ای در لا پروز داشتند و موقعیت، کارکنان و منظره زیبای آن را قدر دانستند.
نظرات
نظرات بیانگر نظرات شخصی مشتریان واقعی Destinia است که پرسشنامه ارسال شده توسط Destinia را پس از اقامت در اقامتگاه تکمیل کرده اند یا از طریق بخش مربوطه در وب سایت پرسشنامه را تکمیل کرده اند. این نظرات لزوماً بیانگر نظر Destinia نیست. نظراتی که حاوی اطلاعات واقعی نادرست، توهین آمیز یا نظرات تحقیرآمیز یا حاوی اطلاعات شخصی مشتریان هستند، پست نمیشوند. رتبه بندی با میانگین نمرات به دست آمده از پرسشنامههای تکمیل شده محاسبه میشود.