Alenti Sitges Hotel & Restaurant
محل اقامت کجاست؟
خصوصیات
اتاق خود را انتخاب کنید
شرایط و خدمات
عمومی
- 14:00 :ساعت شروع پذیرش
- 12:00 ساعت پایان خروج
- وای-فای
- اینترنت
- پارکینگ
- تهویه
- سیستم گرمایشی
- آسانسور
- اتاقهای غیرسیگاریها
- منطقه سیگار کشیدن
- اتاقهای ضد صدا
- حیوانات خانگی مجاز نیست
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- انبار چمدان
- گاوصندوق
- اطلاعات توریستی
- Ticket Service
- ورود به/خروج از هتل اکسپرس
- مطبوعات
فعالیت ها
- ورزشهای آبی
- ماهیگیری
- تنیس
- گلف
- ورزشهای کوهستانی
- اسب سواری
- مسیرهای دوچرخه سواری
اوقات فراغت و خانواده
- مهد کودک
- Children television networks
غذا و نوشیدنی
- رستوران
- بار
- Snack bar
- On-site coffee house
- منوی کودکان
- منوی مخصوص رژیم غذایی ویژه بنا به درخواست موجود است
- Packed Lunches
- سرویس ویژه اتاق
- صبحانه انتخابی در اتاق
حمل و نقل
- مایل به خرید خدمات انتقال هستم
- اجاره اتومبیل
مناطق متداول
- تراس
امکانات تجاری
- مرکز تجاری
- اتاق جلسه
خدمات خانه داری
- Daily Housekeeping
- Suit Press
- رختشویی
فروشگاهها
- Supermarket
بهداشت و سلامتی
- چترهای آفتابی
- سولاریوم
- ماساژ
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
مکان اقامت دیدگاههای مختلفی را دریافت کرد. برخی میهمانان مکان عالی و پرسنل مهربان را ستودند، در حالی که دیگران نیاز به بازسازی و مشکلات نویز را ذکر کردند. یک بررسی در مورد موقعیت مرکزی تحسین شد، اما دیدگاهی وجود داشت که احساس کرد مصرف نوشیدنی در فضای باز، جو را ندارد. یک بررسی دیگر تجربه خوشایندی درباره تنوع خوب غذا و پرسنل مهربان داشت. با این حال، یک میهمان در مورد خدمات آهسته در صبحانه شکایت کرد. در کل، هتل اتاقهای پاک و فضایی را ارائه میدهد، اما برخی میهمانان نیاز به امکانات و عایق صوتی را ذکر کردند. همچنین، رستوران هتل بافته و دسرهای خانگی مثبت بازخورد دریافت کرد. با وجود کمبودهای کوچکی، هتل به طور کلی به عنوان یک گزینه مناسب برای چند شب در نظر گرفته میشود.
نظرات
نظرات بیانگر نظرات شخصی مشتریان واقعی Destinia است که پرسشنامه ارسال شده توسط Destinia را پس از اقامت در اقامتگاه تکمیل کرده اند یا از طریق بخش مربوطه در وب سایت پرسشنامه را تکمیل کرده اند. این نظرات لزوماً بیانگر نظر Destinia نیست. نظراتی که حاوی اطلاعات واقعی نادرست، توهین آمیز یا نظرات تحقیرآمیز یا حاوی اطلاعات شخصی مشتریان هستند، پست نمیشوند. رتبه بندی با میانگین نمرات به دست آمده از پرسشنامههای تکمیل شده محاسبه میشود.