هتل Mercure Porto Centro Santa Catarina
محل اقامت کجاست؟
خصوصیات
اتاق خود را انتخاب کنید
شرایط و خدمات
عمومی
- 14:00 :ساعت شروع پذیرش
- 12:00 ساعت پایان خروج
- وای-فای
- اینترنت
- پارکینگ
- Accessible Parking
- تهویه
- سیستم گرمایشی
- آسانسور
- دسترسی افراد با محدودیتهای حرکتی
- اتاقهای غیرسیگاریها
- All Spaces Non-Smoking (public and private)
- Allergy-free roo
- اتاقهای ضد صدا
- حیوانات خانگی مجاز نیست
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- انبار چمدان
- گاوصندوق
- اطلاعات توریستی
- Ticket Service
- ورود به/خروج از هتل اکسپرس
فعالیت ها
- گلف
- ورزشهای کوهستانی
اوقات فراغت و خانواده
- مهد کودک
- Children television networks
غذا و نوشیدنی
- رستوران
- بار
- Snack bar
- On-site coffee house
- منوی کودکان
- منوی مخصوص رژیم غذایی ویژه بنا به درخواست موجود است
- سرویس ویژه اتاق
- صبحانه انتخابی در اتاق
- Bottle of water
- Fruit
- تنقلات
حمل و نقل
- اجاره اتومبیل
- کرایه دوچرخه
مناطق متداول
- تراس
- تلویزیون
امکانات تجاری
- مرکز تجاری
- اتاق جلسه
خدمات خانه داری
- Daily Housekeeping
- Suit Press
- رختشویی
- Shoeshine
فروشگاهها
- فروشگاهها
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
این هتل در پورتو نظرات مختلفی از مهمانان دریافت می کند. موقعیت آن بسیار تحسین شده است زیرا نزدیک به جاذبه های محبوبی مانند Rua Santa Catarina و برج Clérigos قرار دارد. مهمانان تختخواب های راحت و حمام های بزرگ را ارزشمند می دانند. صبحانه نیز یکی از نقاط قوت است، با تنوع خوبی از گزینه های مختلف در دسترس است. با این حال، برخی نکات منفی نیز وجود دارد. برخی از مهمانان مشکلاتی در مورد تمیزی اتاق ها داشته اند و احساس می کنند که نیاز به توجه بیشتری دارند. وضعیت پارکینگ نیز یک نگرانی است، زیرا پارکینگ هتل اغلب پر است و مهمانان به گزینه های پارکینگ نزدیک که شاید انتظارات را برآورده نمی کند، هدایت می شوند. با وجود این معایب، به طور کلی، به نظر می رسد که مهمانان اقامت خود را در این هتل واقع در مرکز پورتو لذت می برند.
نظرات
نظرات بیانگر نظرات شخصی مشتریان واقعی Destinia است که پرسشنامه ارسال شده توسط Destinia را پس از اقامت در اقامتگاه تکمیل کرده اند یا از طریق بخش مربوطه در وب سایت پرسشنامه را تکمیل کرده اند. این نظرات لزوماً بیانگر نظر Destinia نیست. نظراتی که حاوی اطلاعات واقعی نادرست، توهین آمیز یا نظرات تحقیرآمیز یا حاوی اطلاعات شخصی مشتریان هستند، پست نمیشوند. رتبه بندی با میانگین نمرات به دست آمده از پرسشنامههای تکمیل شده محاسبه میشود.