هتل The Albatroz
محل اقامت کجاست؟
خصوصیات
اتاق خود را انتخاب کنید
شرایط و خدمات
عمومی
- 15:00 :ساعت شروع پذیرش
- 12:00 ساعت پایان خروج
- وای-فای
- اینترنت
- پارکینگ
- حیوانات خانگی پذیرفته میشود
- تهویه
- سیستم گرمایشی
- ساحل
- آسانسور
- دسترسی افراد با محدودیتهای حرکتی
- اتاقهای غیرسیگاریها
- منطقه سیگار کشیدن
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- انبار چمدان
- گاوصندوق
- Valet parking
- مطبوعات
فعالیت ها
- دسترسی به ساحل
- ورزشهای آبی
- ماهیگیری
- تنیس
- اسکواش
- گلف
- ورزشهای کوهستانی
- اسب سواری
- مسیرهای دوچرخه سواری
اوقات فراغت و خانواده
- مهد کودک
غذا و نوشیدنی
- رستوران
- بار
- منوی کودکان
- منوی مخصوص رژیم غذایی ویژه بنا به درخواست موجود است
- سرویس ویژه اتاق
- صبحانه انتخابی در اتاق
- Bottle of water
حمل و نقل
- مایل به خرید خدمات انتقال هستم
- اجاره اتومبیل
مناطق متداول
- تراس
- تلویزیون
امکانات تجاری
- مرکز تجاری
- اتاق جلسه
خدمات خانه داری
- Daily Housekeeping
- Suit Press
- رختشویی
- Shoeshine
بهداشت و سلامتی
- استخر
- استخرشنای روباز
- حوله مخصوص ساحل یا استخر
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
هتل آلباتروز در کاسکایس به دلیل برتری کلی خود به شدت تحسین شده است. مهمانان این هتل را مجسمهای معرفی و شایستهی یک امتیاز پنج ستاره حقیقی میدانند. موقعیت، صبحانه، امکانات و دکوراسیون به طور خاص تاکید شدهاند و بسیاری به منظرهی هیجانانگیز دریا اشاره کردهاند. پرسنل به خاطر حرفهای بودن و توجه به نیازهای مهمانان مورد ستایش قرار میگیرند. توجه به جزئیات این هتل، مانند فراهم کردن حولههای ساحلی و خوش آمدسراها، قدردانی شده است. صبحانه که در قیمت اقامت درج شده است وصف شده است که خوشمزه است. تعدادی نکته کوچک برای بهبود ذکر شده است از جمله نیاز به ارتباط بهتر درباره امکانات هتل و رسیدگی به چند تناقض کارکنان. به طور کلی، مهمانان از تجربهی شگفتانگیز خود در آلباتروز تعریف میکنند و شیک بودن، مکان عالی و پرسنل عالی را ارزیابی میکنند.
نظرات
نظرات بیانگر نظرات شخصی مشتریان واقعی Destinia است که پرسشنامه ارسال شده توسط Destinia را پس از اقامت در اقامتگاه تکمیل کرده اند یا از طریق بخش مربوطه در وب سایت پرسشنامه را تکمیل کرده اند. این نظرات لزوماً بیانگر نظر Destinia نیست. نظراتی که حاوی اطلاعات واقعی نادرست، توهین آمیز یا نظرات تحقیرآمیز یا حاوی اطلاعات شخصی مشتریان هستند، پست نمیشوند. رتبه بندی با میانگین نمرات به دست آمده از پرسشنامههای تکمیل شده محاسبه میشود.