هتل Grand Union Business
محل اقامت کجاست؟
خصوصیات
اتاق خود را انتخاب کنید
شرایط و خدمات
عمومی
- 15:00 :ساعت شروع پذیرش
- 12:00 ساعت پایان خروج
- پارکینگ
- Accessible Parking
- تهویه
- سیستم گرمایشی
- آسانسور
- اتاقهای غیرسیگاریها
- All Spaces Non-Smoking (public and private)
- Allergy-free roo
- حیوانات خانگی مجاز نیست
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- انبار چمدان
- گاوصندوق
- اطلاعات توریستی
- Ticket Service
- Valet parking
- مطبوعات
فعالیت ها
- گلف
- مسیرهای دوچرخه سواری
اوقات فراغت و خانواده
- مهد کودک
غذا و نوشیدنی
- رستوران
- بار
- Snack bar
- On-site coffee house
- منوی کودکان
- منوی مخصوص رژیم غذایی ویژه بنا به درخواست موجود است
- سرویس ویژه اتاق
- صبحانه انتخابی در اتاق
- Fruit
حمل و نقل
- مایل به خرید خدمات انتقال هستم
- اجاره اتومبیل
- محل شارژ خودروهای الکتریکی
امکانات تجاری
- مرکز تجاری
- اتاق جلسه
خدمات خانه داری
- Daily Housekeeping
- Suit Press
- رختشویی
- Shoeshine
فروشگاهها
- فروشگاهها
بهداشت و سلامتی
- استخر
- Indoor Pool
- اسپا
- سونا
- باشگاه
- ماساژ
- Beauty Services
- درسهای گروهی
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
اقامتگاه یونیون بیزینس لیوبلیانا توسط مهمانان بسیار ستوده می شود. موقعیت مرکزی، اتاق های بزرگ و کارکنان مهربان از طرف مهمانان مورد تأیید قرار می گیرند. مهمانان تجهیزات اضافی از قبیل صندلی ماساژور، استخر کوچک و سونا با دیدن قلعه را قدر می دانند. چندین پیشنهاد جهت بهبود شامل توسعه بخش اسپا، ایجاد بخشی برای بانوان، اجازه استفاده از تخت خواب بدون ماساژ و لغو نیاز به رزرو وقت استخر می باشد. صبحانه عالی نیز اشاره شده است و این اقامتگاه به خاطر کامل بودن پیشنهاد می شود. مهمان دیگری معتقد است که یکی از بهترین هتل ها است که با خدمات بی نظیر، امکانات مدرن و استخر داخلی لوکس مواجه شده است. موقعیت آن ایده آل است و اتاق های راحت و فضایی که فقط یک دقیقه دور از مرکز شهر قرار دارد باعث توصیه می شوند.
نظرات
نظرات بیانگر نظرات شخصی مشتریان واقعی Destinia است که پرسشنامه ارسال شده توسط Destinia را پس از اقامت در اقامتگاه تکمیل کرده اند یا از طریق بخش مربوطه در وب سایت پرسشنامه را تکمیل کرده اند. این نظرات لزوماً بیانگر نظر Destinia نیست. نظراتی که حاوی اطلاعات واقعی نادرست، توهین آمیز یا نظرات تحقیرآمیز یا حاوی اطلاعات شخصی مشتریان هستند، پست نمیشوند. رتبه بندی با میانگین نمرات به دست آمده از پرسشنامههای تکمیل شده محاسبه میشود.