هتل Best

9/11, Gimnastikas Street, 1004 Riga, لتونی - Riga. دیدن نقشه
3,5/5
خوب بر اساس دیدگاه‌ها 233 TripAdvisor
رزرو

محل اقامت کجاست؟

9/11, Gimnastikas Street, 1004 Riga, لتونی - Riga.

خصوصیات

  • وای-فای
  • پارکینگ
  • حیوانات خانگی پذیرفته می‌شود
  • مایل به خرید خدمات انتقال هستم
  • قابل دسترس
  • خانواده

اتاق خود را انتخاب کنید

نمایش 4 نتیجه
اتاق استاندارد
  • 2 مهمان
  • پنکه
  • حمام, توالت, حمام یا دوش
  • دوش, کابین حمام غیر هم سطح با زمین
  • تلویزیون, کانال های ماهواره ای, کانال های کابلی, تلویزیون صفحه نمایش تخت
سوییت جونیور
  • پنکه
  • حمام, توالت, حمام, حمام یا دوش
  • دوش
  • تلویزیون, کانال های ماهواره ای, کانال های کابلی, تلویزیون صفحه نمایش تخت
اتاق استاندارد یک نفره
  • 1 مهمان
  • پنکه
  • حمام, توالت, حمام مناسب با تمام اعضای خانواده, حمام یا دوش
  • دوش, کابین حمام غیر هم سطح با زمین
  • تلویزیون, کانال های ماهواره ای, کانال های کابلی, تلویزیون صفحه نمایش تخت
اتاق استاندارد سه نفره
  • 3 مهمان
  • پنکه
  • حمام, توالت, حمام یا دوش
  • دوش, کابین حمام غیر هم سطح با زمین
  • تلویزیون, کانال های ماهواره ای, کانال های کابلی, تلویزیون صفحه نمایش تخت

شرایط و خدمات

  • عمومی

  • 14:00 :ساعت شروع پذیرش
  • 12:00 ساعت پایان خروج
  • وای-فای
  • اینترنت
  • پارکینگ
  • حیوانات خانگی پذیرفته می‌شود
  • سیستم گرمایشی
  • آسانسور
  • دسترسی افراد با محدودیت‌های حرکتی
  • اتاق‌های غیرسیگاری‌ها
  • All Spaces Non-Smoking (public and private)
  • منطقه سیگار کشیدن
  • Allergy-free roo
  • خدمات پذیرش

  • 24-Hour Front Desk
  • انبار چمدان
  • گاوصندوق
  • ورود به/خروج از هتل اکسپرس
  • غذا و نوشیدنی

  • رستوران
  • بار
  • منوی کودکان
  • منوی مخصوص رژیم غذایی ویژه بنا به درخواست موجود است
  • Packed Lunches
  • سرویس ویژه اتاق
  • صبحانه انتخابی در اتاق
  • Bottle of water
  • Fruit
  • حمل و نقل

  • مایل به خرید خدمات انتقال هستم
  • اجاره اتومبیل
  • مناطق متداول

  • تراس
  • تلویزیون
  • Shared kitchen
  • خدمات خانه داری

  • Daily Housekeeping
  • رختشویی
  • Shoeshine
  • فروشگاه‌ها

  • فروشگاه‌ها

نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟

محل اقامت نظرات مختلطی از مهمانان دریافت کرده است. برخی از جنبه‌های مثبت از جمله صبحانه‌های متنوع و رضایت بخش، اتاق‌های تمیز و کارکنان مهربان اشاره شده است. با این حال، بازخورد منفی به مشکلات ناشی از سر و صدا از راهروها و اتاق‌های مجاور، تخت‌های نامناسب و خدمات مشتری ضعیف توجه می‌کند. یک مهمان تجربه ناخوشایندی بخاطر بچه‌های مدرسه‌ای بدون نظارت داشت که خلل ایجاد می‌کردند. همچنین، شکایت‌هایی در مورد خدمات کند رستوران و عدم عایق‌بندی صوتی در اتاق‌ها وجود داشت. از سوی دیگر، برخی از مهمانان به قیمت‌های بودجه‌ی دوستانه و موقعیت مناسب هتل نزدیک به فرودگاه قدردانی کردند. به طور کلی، در حالی که محل اقامت برخی جنبه‌های مثبت دارد، باید به مشکلات نویز و خدمات مشتریان توجه کند تا تجربه بهتری برای مهمانان ارائه دهد.