هتل Port Ainé 2000
محل اقامت کجاست؟
خصوصیات
اتاق خود را انتخاب کنید
شرایط و خدمات
عمومی
- 16:00 :ساعت شروع پذیرش
- 12:00 ساعت پایان خروج
- وای-فای
- اینترنت
- پارکینگ
- حیوانات خانگی پذیرفته میشود
- سیستم گرمایشی
- آسانسور
- دسترسی افراد با محدودیتهای حرکتی
- All Spaces Non-Smoking (public and private)
خدمات پذیرش
- 24-Hour Front Desk
- اطلاعات توریستی
- Ticket Service
فعالیت ها
- Ski-to-door access
- ورزشهای کوهستانی
- سرویس انبار اسکی
- درسهای اسکی
- اجاره تجهیزات اسکی
- Ski Passes Available
- مسیرهای دوچرخه سواری
اوقات فراغت و خانواده
- Kids' club
- امکانات تفریحی برای کودکان
- اتاق بازی
- قرض دادن تجهیزات بازی
- Entertainment Staff
- Children television networks
- Disco
- Board Games/Puzzles
غذا و نوشیدنی
- رستوران
- بار
- Snack bar
- منوی کودکان
- منوی مخصوص رژیم غذایی ویژه بنا به درخواست موجود است
- Vending Machine (drinks)
مناطق متداول
- تراس
- تلویزیون
امکانات تجاری
- اتاق جلسه
خدمات خانه داری
- Daily Housekeeping
فروشگاهها
- فروشگاهها
بهداشت و سلامتی
- سولاریوم
- سونا
- باشگاه
نظر مهمانان در مورد این اقامتگاه چیست؟
میزبانی مورد نقد و بررسی مهمانان قرار گرفت. برخی از مهمانان منظره های خیره کننده و فرصت مشاهده حیات وحش از تراس هتل را تمجید کردند. آنها تجربه را بسیار توصیه کردند. دیگران اشاره کردند که هتل اهمیتی نمی دهد و با سرویس های مرتبط و اتاق های کوچک ، قدیمی و با تهویه نامناسب روبرو است. با این حال ، آنها غذا و موقعیت مکانی مناسب در دامنه های اسکی را قدردانی کردند. یکی دیگر از مهمانان هتل را بسیار دلپذیر و با کارکنان عالی و اتاق های دلنشین توصیف کرد. خانواده های دارای کودک با اجاره و درس های اسکی در محل اقامت خود لذت بردند. بوفه در طول شیوع ویروس کوچکتر بود اما هنوز خوب بود. به طور کلی ، در حالی که برخی از مهمانان شکایت هایی از امکانات و خدمات داشتند ، دیگران از موقعیت و امکانات هتل لذت بردند و در نظر داشتن بازگشت هتل را دارند.
نظرات
نظرات بیانگر نظرات شخصی مشتریان واقعی Destinia است که پرسشنامه ارسال شده توسط Destinia را پس از اقامت در اقامتگاه تکمیل کرده اند یا از طریق بخش مربوطه در وب سایت پرسشنامه را تکمیل کرده اند. این نظرات لزوماً بیانگر نظر Destinia نیست. نظراتی که حاوی اطلاعات واقعی نادرست، توهین آمیز یا نظرات تحقیرآمیز یا حاوی اطلاعات شخصی مشتریان هستند، پست نمیشوند. رتبه بندی با میانگین نمرات به دست آمده از پرسشنامههای تکمیل شده محاسبه میشود.